tisdag 19 januari 2010

Skissboken


Hår. Såklart. Detta delikata ämne ämne har följt mig några år. Har nu fått sällskap av naglar och andras hår och naglar. Lite läskigt det där. Samlar på hår i badhus. Ber mina vänner ge mig deras naglar. Men samtidigt finns det något vackert. Spår av dig och mig. Räddade.


Blicken som granskar mig så hårt. Förlåter inte mycket. Granskar mig. Uppmanar mig. Ser mig så naken. Önskar jag kunde blunda mer på dagen än på natten.



Tiden finns där hela tiden. tiden.tiden.tiden.tiden.
Hålla tiden. Se tiden. Få tiden. Hitta tiden. Tidsfördriv. Fritid. Tidsnöd. Tidsanda. Tidsskillnad. Tidning. Tidtagare. 17.53






Ormbunkar. Tar liksom inte slut. Herregudasså. Gränslöst. Är detta ett blad eller massor.
Mina gränser gör denna växt.

Älskar denna vackra behårade rygg. Älskar den gränslöst. Finns inget mer att säga. Mer än kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar